Kaupade kohaletoimetamine
MenüüKohaletoimetamine
Bosse.ee e-poest ostetud kaubad toimetatakse sinuni valitud transpordiviisiga kas pakiautomaati või kulleriga Teie aadressile. Kuller võtab Teiega enne kohaletoimetamist antud kontakttelefonil ühendust.Tellimusi ei toimetata kohale nädalavahetuseti ning riigipühadel.Pakiautomaati tellides saadetakse teile SMS teavituse uksekoodiga hetkel, kui tellimus on jõudnud teie valitud sihtpunkti.
Pakiautomaadi tarne
- Tasuta tarne alates 45 €
- Kui tellimuse summa on väiksem kui 45 €, tarnetasu:
- Omniva pakiautomaati – 3,49 €
- Unisend pakiautomaati – 2,49 €
Kulleriga tarne
- Tasuta tarne alates 49 €
- Kui tellimuse väärtus on väiksem kui 49 €, tarnetasu:
- Omniva kulleriga – 6,99 €
- Venipak kulleriga – 5,69 €
- Itella kulleriga – 5,99 €
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. Kui E-pood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub E-poe poolt avaldatud tähtaeg.
Kui klient esitab ebaõiged tarneandmed (saaja nimi, aadress, postiindeks, kontakttelefoninumber), võib tellimuse tarnekuupäev muutuda. Kui tarneandmed muutuvad, teavitage meid sellest esimesel võimalusel e-posti aadressil [email protected] või helistades klienditeeninduse telefonil +372 5081457.
TÄHTIS! Müüja ei saa garanteerida, et tellitud kaup jõuab kliendini ettenähtud aja jooksul. Ettenägematud asjaolud, näiteks suuremad mahud pühadeperioodil või logistiline viga vedaja poolt, võivad põhjustada tarne hilinemist.
Kui tellite rohkem kui ühe toote, ei pruugi need ühel ajal saabuda, kuna need võivad tulla erinevatest ladudest.
Saadetise vastuvõtmisel kontrollige kindlasti selle seisukorda. Kui märkate saadetisel kahjustusi, on Teil õigus pakki mitte vastu võtta. Saadetise vastuvõtmisel loetakse saadetis ilma pretensioonideta kohaletoimetatuks.
Kui olete tellimuse vormistanud, saate oma tellimuse staatuse kohta e-kirju tellimuses esitatud e-posti aadressile. Kui olete meie e-poes registreerunud, leiate konto alt oma tellimuste ajaloo, sealhulgas saadetise jälgimisnumbrid. Kui olete vormistanud tellimuse, kuid pole saanud saadetise kohaletoimetamise kohta automaatset e-kirja, võtke esimesel võimalusel ühendust meiega [email protected].