Tagastamine
MenüüTAGASTAMINE
1. TAGANEMISÕIGUS
1.1. Kliendil on vastavalt võlaõigusseadusele õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
1.2. Taganemisõigus kehtib ainult eraisikutest tarbijatele, mitte juriidilistele isikutele.
1.3. Taganemisõiguse kasutamiseks peab kaup olema kasutamata, originaalpakendis, koos kõigi tootjapoolsete markeeringute ja siltidega ning samas seisukorras, nagu see kliendile saabus.
- tagastatud toode peab olema originaalpakendis, puhas ja korras, nii nagu ta on Müüjalt saadud;
- kaup peab olema Ostja poolt heas seisukorras ja kahjustamata (puhas, kahjustamata etikettide, kaitsekilede ja muude originaalvarustusele iseloomulike elementidega);
- tagastatav kaup peab olema turvaliselt pakitud ja on soovitatav, et see oleks pakitud samasse pakendisse, mille Müüjalt saite;
- Kauba tagastamisel vastutab Ostja selle sujuva ja turvalise kohalejõudmise eest Müüjale.
- Kui kauba tagastamise põhjuseks on selle ebapiisav kvaliteet või kui Te olete saanud kauba, mis ei vasta Teie poolt tellitud kaubale, oleme kohustatud asendama ebapiisava kauba õige kvaliteediga kaubaga meie kulul või tagastama Teile kauba eest makstud raha.
1.4. Taganemisõigus ei kehti:
- kiiresti riknevatele või vananevatele toodetele,
- avatud või rikutud pakendiga toidukaupadele (sh lemmikloomatoit ja -maiused),
- hügieenitoodetele, mille pakend on avatud,
- spetsiaalselt kliendi soovil valmistatud või kohandatud toodetele,
- toodetele, mis oma olemuse tõttu ei sobi tagastamiseks.
1.5 Teil on õigus kaup tagastada, kui:
- Te ei ole tagastavat toodet avanud (pakendi avamist toote kontrollimiseks ei loeta rikkumiseks);
- Kaupa ei ole kasutatud ja see ei ole kaotanud oma kaubanduslikku välimust (ei kehti vigase kauba tagastamisel);
- Te ei ole rahul saadud kauba säilivusajaga (kui säilivusaeg on rohkem kui 6 kuud, loetakse kaup kvaliteetseks ja kasutuskõlblikuks. Lühemate säilivusaegade puhul on see veebipoes selgelt märgitud või muul viisil märgitud);
- Teie poolt vastu võetud pakend on kahjustatud või on transpordi käigus kaotanud oma algse välimuse (saate sellest kohaletoimetamisel keelduda, märkides põhjuse saatelehel);
- Kui Te ei ole rahul ostetud toote kuju, suuruse, värvi, mudeli või komplektsusega, võite selle vahetada sarnase toote teise suuruse, kuju, värvi, mudeli või komplektsuse vastu või selle tagastada.
2. TAGASTAMISE KORD
2.1. Toote tagastamiseks tuleb esitada tagastamisvorm e-posti aadressile [email protected], märkides tellimuse numbri, kliendi nime ja kontaktandmed.
2.2. Tagastatav kaup tuleb saata või tuua tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest aadressile Bosse Lemmikloomapood, Haabersti 1, Tallinn. (Haabersti Hyper Rimi keskus)
2.3. Kauba tagastamisel tuleb esitada ostu tõend (arve või saateleht).
3. RAHA TAGASTAMINE
3.1. Raha tagastatakse samale makseviisile, millega ost sooritati, 7 tööpäeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest või tõendi esitamisest, et kaup on teele pandud.
3.2. Tagastamise otsesed kulud (sh transpordikulud) kannab klient, välja arvatud juhul, kui kaup ei vasta tellitule või on defektne.
3.3. Kui tagastatav kaup on kahjustatud või selle väärtus on vähenenud, on Bosse Lemmikloomapoel õigus nõuda hüvitist kauba väärtuse vähenemise ulatuses.
3.4 Müüja ei vastuta tagastatud kauba tagasimakse täitmata jätmise või hilinemise eest, kui Ostja esitab summa tagastamiseks vajalikud andmed valesti.
4. PRETENSIOONID JA GARANTII
4.1. Kõigile e-poest ostetud toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg 2 aastat vastavalt seadusele.
4.2. Pretensiooni esitamiseks tuleb saata vastavasisuline kiri e-posti aadressile [email protected], lisades ostu tõendavad dokumendid ning probleemi kirjeldus.
4.3. Kui tootel ilmneb tootmis- või materjaliviga, parandatakse või asendatakse see tasuta, või tagastatakse ostusumma.
4.4. Pretensiooni lahendamine toimub mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul.
5. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
5.1. Kui kliendi ja Bosse Lemmikloomapoe vahel tekib vaidlus, mida ei suudeta lahendada kokkuleppe teel, on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole (www.ttja.ee) või lahendada vaidlus Harju Maakohtus..