Müügitingimused
MenüüMÜÜGITINGIMUSED
Käesolevad müügitingimused kehtivad veebipoes www.bosse.ee (edaspidi e-pood), mille omanik on OÜ Bramham Trade (registrikood: 10001839, aadress: Haabersti tn 1, Haabersti linnaosa, 13516 Tallinn, Harju maakond, e-post: [email protected], telefon: +372 5081457).
KAUPADE TELLIMINE
Kaupu saab tellida registreerimata kasutajana või kliendikonto kaudu. Kui ostate juriidilise isikuna ja vajate arvet, märkige, et ostate juriidilise isikuna ja täitke andmed ostu ajal.
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
Te saate oma tellimuse staatuse muudatused e-posti teel ja saate neid jälgida oma kontol. Kui Teil on vaja teha muudatusi, võtke meiega ühendust e-posti [email protected] või telefoni teel +372 5081457.
HINNAD JA MAKSMINE
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud eurodes toodete juurde ning sisaldavad käibemaksu. E-poes pakutav kaubavalik ja hinnad võivad erineda Bosse kauplustes pakutavast kaubavalikust ja hindadest. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba eest saab tasuda:
- Pangalingiga;
- Krediitkaardiga;
- Google/Apple Pay'ga;
- või muude pakutavate makselahenduste kaudu
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures. Tellimus töödeldakse peale makse laekumist.
KOHALETOIMETAMINE
Kaupu saadetakse Eesti Vabariigi piires. Tasuta tarne nii pakiautomaati kui kulleriga koju rakendub alates 45€ suurusest ostukorvist.
Tarneviisid: pakiautomaat, kullerteenus:
- Venipak pakiautomaat 2.99€
- Venipak kuller 3.99€
- Unisend pakiautomaat 3.48€
- Omniva pakiautomaat 2.99€
- Omniva kuller 3.99€
- Smartpost pakiautomaat 2.99€
- Smartpost kuller 3.99€
Kui tellite rohkem kui ühe toote, võidakse need tarnida erinevatel aegadel, kuna neid võidakse transportida erinevatest ladudest.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. Kui E-pood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub E-poe poolt avaldatud tähtaeg.
Kui klient esitab ebaõiged tarneandmed (saaja nimi, aadress, sihtnumber, kontakttelefon), võib tellimuse kohaletoimetamise tähtaeg muutuda. Tarneandmete muutumise korral teavitage meid sellest esimesel võimalusel e-posti [email protected] või klienditeeninduse telefonil +372 5081457.
Saadetise vastuvõtmisel kontrollige kindlasti saadetise seisukorda. Kui märkate saadetisel kahjustusi, on Teil õigus saadetist mitte vastu võtta. Kui saadetis on vastu võetud, loetakse saadetis pretensioonideta tarnituks.
TÄHTIS! Müüja ei saa igal juhul garanteerida, et tellitud kaup jõuab kliendini määratud tähtaja jooksul. Kahjuks ettenägematute asjaolude tõttu, nagu saadetiste arvu suurenemine pühadeperioodil või vedaja logistiline viga, võib saadetise kohaletoimetamine edasi lükkuda.
KAUPADE VAHETAMINE, TAGASTAMINE JA TAGANEMISÕIGUS
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud müügilepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ning tooted tagastada või ümber vahetada. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui pelgalt testimiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks või ümbervahetamiseks tuleb esitada kirjalik tagastamisavaldus (avalduses märkida Ostja nimi, ostukuupäev, arvelduskonto nr ja tellimuse nr) ning saata see e-posti aadressile [email protected] hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Ostja peab kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendi, et ta on nimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale
Kauba saab tagastada või vahetada juhul, kui on täidetud järgmised tingimused:
- toodet ei ole kasutatud ega avatud viisil, mis läheks kaugemale kauba kontrollimiseks vajalikust (pakendi avamine toote kontrollimiseks ei loeta rikkumiseks);
- kaup on originaalpakendis, puhas ja terve, sisaldab kõiki algupäraseid elemente nagu sildid, etiketid, kaitsekiled ja muu, mis iseloomustab uut toodet;
- kaup ei ole kaotanud oma kaubanduslikku välimust ega ole kahjustatud;
- tagastatav kaup peab olema samas seisukorras, milles see ostjale üle anti;
- kaup peab olema turvaliselt pakitud, soovitavalt samasse pakendisse, milles see ostjani jõudis;
- ostja vastutab tagastatava kauba turvalise ja sujuva kohalejõudmise eest müüjale.
Kui kauba tagastamise põhjuseks on selle ebapiisav kvaliteet või kui Te olete saanud kauba, mis ei vasta Teie poolt tellitud kaubale, oleme kohustatud asendama ebapiisava kauba õige kvaliteediga kaubaga meie kulul või tagastama Teile kauba eest makstud raha.
Kui ostja ei ole rahul saadud kauba kuju, suuruse, värvi, mudeli või komplektsusega, on tal õigus toode tagastada või vahetada see sama toote teise variatsiooni vastu (nt teise suuruse, kuju või värviga).
Samuti on õigus toode tagastada, kui selle säilivusaeg on ebapiisav. Kui säilivusaeg on üle 6 kuu, loetakse toode kvaliteetseks ja kasutuskõlblikuks; lühema säilivusaja puhul peab see info olema e-poes selgelt märgitud.
Kui saadud pakend on kohaletoimetamisel kahjustunud või kaotanud oma algse välimuse, on ostjal õigus kauba vastuvõtmisest keelduda, märkides selle põhjuse saatelehel.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb selles, et kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektne toode). Sellisel juhul katab tagastamiskulud müüja.
E-pood tagastab ostjale tagastatud kauba eest makstud raha üldjuhul 7 tööpäeva jooksul alates kauba tagasijõudmisest, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse saamist. Raha kantakse tagasi samale arvelduskontole või pangakaardile, millelt ost sooritati. E-pood võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni on kauba tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid kauba tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem.
Müüja ei vastuta tagasimakse täitmata jätmise või hilinemise eest juhul, kui ostja esitab tagasimakseks vajalikud andmed valesti või puudulikult.
E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba hind on e-poes eksituse tõttu märgitud oluliselt alla selle turuhinna.
PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA GARANTII
E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on E-poe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul E-poe poole, saates e kirja aadressile [email protected].
E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille ees E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Vaidluste lahendamine Kui ostjal on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata aadressile [email protected] või helistada telefonil: +372 5081457.
Kui ostja ja E-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
E-pood vastutab Kliendi ees bosse.ee poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Klient vastutab bosse.ee ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
Bosse.ee ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
Bosse.ee ei kompenseeri Kliendi kulusid, mis tekivad asjaolust, et Klient võttis enda peale kolmandate (bosse.ee mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate tingimustega vastuolus olevatel tingimustel.
Bosse.ee ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.
TINGIMUSTE KEHTIVUS
Tingimused kehtivad www.bosse.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja www.bosse.ee haldaja Bramham Trade OÜ (edaspidi bosse.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.
Lisaks käesolevatele müügitingimustele reguleerivad Kliendi ja bosse.ee vahelisi suhteid bosse.ee hinnakiri ja väljakujunenud head tavad. Bosse.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil.
Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel www.bosse.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
Kodulehel võib esineda illustratiivse tähendusega tootepilte, nendel juhtudel on hetkel saadaolevad värv/materjal ja täiendav informatsioon esitatud tootevaates ning lisainformatsiooni all.
Bosse.ee ja Klient soovivad kaubelda bosse.ee veebilehekülje www.bosse.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel.
Bosse.ee internetipoes tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.