Kui pikk on toodete tarneaeg?
Tellimus toimetatakse sinuni 1-5 tööpäeva jooksul. Tellimuses märgitud e-mailile saadetakse teavitus, kui tellimus on komplekteeritud ning ootab kullerit. Oma tellimust saad jälgida koodiga, mille leiad oma tellimuskinnitusest. Kui valisid ise järele tulemise Haabersti kauplusesse võid oma tellimusele järgmisel päeval järele tulla. Kõik e-poe tooted on Haabersti kaupluses kohapeal.
E-poe tellimusi ei väljastata nädalavahetustel ega riigipühadel!
Miks ma ei saa oma kasutajakontole sisse logida?
Kõik enne 01.04.2024 registreeritud kasutajakontod on andmebaasist kustutatud ning ei tulnud üle 01.04.2024 valminud uude Bosse e-poodi.
Kui konto oli enne seda kuupeva tehtud, siis palun registreerige uus kasutajakonto püsikliendieeliste rakendumiseks.
Kontot saab luua läbi Google või registreerida eraldi parooliga.
Kas ma saan oma tellimust tühistada/tagastada?
Kas ma saan pakile ise järele tulla?
E-poe tellimustele saab ise tasuta järele tulla järgmisel päeval peale tellimuse tegemist meie Haabersti kauplusesse. Kõik e-poes olevat tooted on seal kohapeal olemas. Teistest Bosse kauplustest kahjuks pole võimalik tellimusi kätte saada.
Mida teha, kui mu pakis on tooteid puudu või on valed tooted?
Võta ühendust meie klienditoega [email protected]
Leidsin toote, mis on e-poe laost otsas, kuid on mõnes muus kaupluses müügil. Kuidas seda tellida kui kohapeale pole võimalik minna?
Kirjuta meie klienditoele [email protected] ning saada meile oma soovitud tooted. Saadame sellisel juhul eraldi arve ning makselingi tellimuse tasumiseks. Kui kõik tooted ei ole ühes poes saadaval võib tarneaeg olla tavapärasest pikem.
Miks tellimust tehes ei näita kõiki pakiautomaate?
Kui ei kuva kõiki pakiautomaate, siis see on tingitud toote mõõtudest või kaalust. Pakiautomaati saab tarnida kuni 30kg kaaluvaid tooteid. Erinevatel transpordifirmadel on erinevate suurustega kapid. Tooteid, mis mõõtudelt ei mahu pakiautomaati pole võimalik pakiautomaadi kaudu transportida. Erandiks on osade toodete puhul Itella pakiautomaat, millel on XXL suuruses kapid.
Kas kauplustes on samad hinnad, mis e-poes?
Kauplustes ja e-poes on tavahinnad samad. Küll aga võivad erineda soodushinnad.
Kuidas saan infot toote säilivusaja kohta?
Kõige kiirem variant toote säilivusaja teada saamiseks on võtta ühendust Haabersti Bosse kauplusega telefoni teel +372 665 9172 või saada kiri [email protected]
Kõik e-poe laos olevad tooted on Haabersti Bosses kohapeal, seega saab neilt kohese vastuse.
Kui soovite säilivusaega toote kohta, mis on mõnes muus kaupluses saadaval, siis palume konkreetse kauplusega ühendust võtta. Kõik kaupluste kontaktandmed on leitavad SIIT.
Liitusin uudiskirjaga, kuid postkasti ei tulnud kirja. Mida teha?
Oota mõned minutid. Aeg-ajalt võib kirja kohale jõudmine võtta kauem aega. Kontrolli igaksjuhuks ka üle rämpspostkast. Kui ikka kirja ei ole tulnud võta palun ühendust meie klienditoega [email protected]
Kuidas tooteid annetada?
Meie e-poes on võimalik lemmikloomadega tegelevatele MTÜ’dele meil müüdavaid tooteid annetada. Annetuseks olevad tooted leiad Annetuste kategooriast, vt SIIT.
Kui oled toote välja valinud, siis ava see ning ostukorvinupu üleval on valik “Anneta see toode.” Vajuta nupukesele “jah” ning lisa toode ostukorvi. Kui soovid sama toodet ka endale tellida, siis võta linnuke eest ära ning lisa toode uuesti ostukorvi. Kui tellid ainult annetuseks mõeldud tooteid vali tarneviisiks “ise järele tulemine.” Kui tellid aga tooteid nii enda lemmikule kui annetuseks, vali endale sobiv automaat. Eraldame annetuse tooted sinu tellimusest ning toimetame need MTÜ’le.
Kuidas saada toodetelt püsikliendi allahindlust?
Bosse e-poes saavad kõik registreerunud kliendid tavahinnaga toodetelt -5%.
Kauplustes saab kliendikaardiga tavahinnaga toodetelt -5%.
Püsikliendi allahindlus nii e-poes kui kauplustes kehtib kuni 31.05.2025. Alates 01.06.2025 kaob ära Bosse e-poe ja kaupluste püsiklientide allahindlus -5%.
Küsimuste või probleemide korral palun pöörduge [email protected]