Transport ja maksmine

Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine.

Sinu ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on klikkinud lingile “Lisa ostukorvi”.
Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida nuppu „Vormista ost“ ning seejärel pakub e-pood Sulle mitu võimalust: vormistada ost külalisena, registreerida ennast kliendiks (kui Sa seda veel teinud ei ole) või sisse logida. Järgmiseks täida etteantud blokid: "maksja andmed", "kohaletoimetamise andmed", "kohaletoimetamise viis", "makse info". Tellimus sooritatakse kui Tellimuse ülevaate lehel vajutada nupule „Esita tellimus“.

Tellimuse tasumisel saad kasutada makseviisina pangalinki tasudes 100% tellimuse summast koheselt peale ostu vormistamist. Sind suunatakse automaatselt valitud pangalingi kaudu maksma. Enne „Esita tellimus“ nupule vajutamist on veel võimalik tellimust muuta.

Esitatud tellimust, st kui Sulle on saadetud e-mailile tellimuse kinnitus koos tellimuse numbriga, Sa enam oma tellimust muuta ei saa. Muudatuste tegemiseks tuleb pöörduda bosse.ee klienditeenindusse telefoni teel  6 731 131 või e-posti teel bosse@bramham.ee

Juhul, kui pangalingiga makstes tekib tõrge või sinu pangakonto on mõnes pangas, mille pangalinki meil ei ole, leiad e-kirjaga tulnud tellimuse pealt ka meie pangakonto numbri, kuhu ülekanne teha. Või siis anna oma tellimissoovist meile teada bosse@bramham.ee ja me saadame Sulle arve ülekandega tasumiseks.

Ostu-müügileping (edaspidi Leping) loetakse sõlmituks, st tellimuse täitmist alustatakse, juhul kui oled tasunud 100% tellimuse kinnituse/ettemaksu arve järgi tasumisele kuuluvast summast Bramham Trade AS arvelduskontole, kui pole kokkulepitud teisiti.

 

Kohaletoimetamine

Bossest ostes on sul võimalus valida nelja erineva kohaletoimetamise viisi vahel. Lisaks pakume võimalust kaubale ise järele tulla!
Kaubad toome Sinuni üldjuhul kolme tööpäeva jooksul. Kuid mõnikord (sõltuvalt transpordiviisist ja ka kaubast) võib see aega võtta kuni 7 tööpäeva. Kui soovid kaubale ise järele tulla, võid seda teha järgmisel päeval pärast tellimuse esitamist/maksmist.

Kui oled ERAISIK ja tellimuse summa on vähemalt 50.- EUR, on transport Eesti piires TASUTA. KENNELITELE on transport TASUTA alates 100€ tellimusest ning HULGIKLIENTIDELE alates 200€ tellimusest. Kaubale ise lattu järgi tulles transporditasu ei ole.

 

DPD kuller

Kulleriga saad paki tellida mugavalt endale koju või kontorisse. Valides ostu vormistamisel kohaletoimetamisviisiks "DPD kuller" tuuakse tellitud kaup Sulle kohale märgitud aadressi välisukseni. Peale seda, kui Sinu tellimusega seotud kaubad on komplekteeritud, võtab kuller Sinuga ühendust ning lepib kokku täpse kauba kohaletoimetamise aja.

Kontrollige kohe kättesaamisel ega pakk pole kannatada saanud ja ava see kohe ja veendu, et pakis olevad asjad on terved. See soovitus kehtib eriti siis, kui tellisid näiteks keraamilisi toidunõusid lemmikule, kassi liivakasti või mõne puuri ehk toote, millel on keraamilisi või plastikust osasid ja mis võivad puruneda, kui pakki on loobitud/muljutud. Kui midagi on katki, esita oma pretensioon koheselt kullerile. Kui teie oma pretensiooni koheselt ei esitanud, siis ei ole meie kohustatud katkist toodet hüvitama või välja vahetama. 

 

DPD Pickup pakiautomaadid ja pakipoed

DPD Pickup pakiautomaatidesse ja pakipoodidesse saad tellida kaupu kaaluga kuni 20 kg, maksimummõõtmed 37*44*61 cm. Kui pakk on jõudnud Pickup punkti, saab paki saaja teavituse SMS-sõnumi või e-kirja teel, mis sisaldab ka PIN-koodi. Pakk väljastatakse nii Pickup pakiautomaatides kui pakipoodides PIN-koodi alusel, pakipoes vajadusel ka isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) alusel. Pakki hoitakse Pickup punktis 7 kalendripäeva. Kolmandal hoiustamise päeval saadetakse saajale meeldetuletus ning seitsmendal päeval tagastatakse pakk saatjale.

Kontrollige kohe kättesaamisel ega pakk pole kannatada saanud ja ava see kohe ja veendu, et pakis olevad asjad on terved. See soovitus kehtib eriti siis, kui tellisid näiteks keraamilisi toidunõusid lemmikule, kassi liivakasti või mõne puuri ehk toote, millel on keraamilisi või plastikust osasid ja mis võivad puruneda, kui pakki on loobitud/muljutud. Kui midagi on katki, esita oma pretensioon koheselt pakipoes. Kui teie oma pretensiooni koheselt ei esitanud, siis ei ole meie kohustatud katkist toodet hüvitama või välja vahetama. Koju jõudes teavitage katkisest tootest ka meid. Toodete tagastamise kohta saad lähemalt lugeda siit.

Omniva pakiautomaadid

Post24 pakiautomaati saad tellida kaupu, mille max kaal on 30 kg ja mille mõõdud ei ületa 41 cm x 38 cm 64 cm. Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Siis jääb sul üle vaid minna pakiautomaadi juurde ja sisestada saadud uksekood ning uks avaneb.

Kontrollige ega pakk pole kannatada saanud, kontrollige paki sisu üle ja veenduge, et pakis olevad asjad on terved. See soovitus kehtib eriti siis, kui tellisid näiteks keraamilisi toidunõusid lemmikule, kassi liivakasti või mõne puuri ehk toote, millel on keraamilisi või plastikust osasid ja mis võivad puruneda, kui pakki on loobitud või muljutud. Kui midagi on katki, esita oma pretensioon lähimas postkontoris või Eesti Posti klienditeeninduskeskuse telefonil 1661! Kui teie oma pretensiooni koheselt ei esitanud, siis ei ole ka meie kohustatud katkist toodet hüvitama või välja vahetama. 

Smart Posti pakiautomaadid

Smart Posti pakiautomaati saad tellida kaupu, millede kõikide külgede mõõdud jäävad alla 60 cm ja mille kaal jääb alla 25 kilo. Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Siis jääb sul üle vaid minna pakiautomaadi juurde ja sisestada saadud uksekood ning uks avaneb.

Kontrollige ega pakk pole kannatada saanud, kontrollige paki sisu üle ja veenduge, et pakis olevad asjad on terved. See soovitus kehtib eriti siis, kui tellisid näiteks keraamilisi toidunõusid lemmikule, kassi liivakasti või mõne puuri ehk toote, millel on keraamilisi või plastikust osasid ja mis võivad puruneda, kui pakki on loobitud või muljutud. Kui midagi on katki, esita oma pretensioon Smartposti infotelefonil (+372) 43 54 547 või (+372) 53 495 775 või e-kirja teel info@smartpost.ee. Ning siis teavitage katkisest tootest ka meid. Kui teie oma pretensiooni koheselt ei esitanud, siis ei ole ka meie kohustatud katkist toodet hüvitama või välja vahetama. 

 

Tule kaubale ise järgi

Kaubale ise Haabersti Bossesse järgi tulles säästad transporditasu. Haabersti Bosse asub Tallinnas, aadressil Haabersti 1 (Rannamõisa tee ääres, Haabersti Rimi majas, Saku Suurhalli kõrval). Võimalusel võtke kaasa ka Teie e-mailile tulev tellimuse kinnitus, aga piisab ka, kui ütlete oma nime. Kaubale võid järgi tulla järgmisel tööpäeval pärast tellimuse esitamist/maksmist. Palume kaubale järgi tulla nädala jooksul pärast tellimuse esitamist. Kui Te mingil põhjusel nii kiiresti ei jõua, siis andke sellest meile teada: bosse@bramham.ee 

 

Transport Eestist väljapoole

Kui soovid kaupu tellida Eestist väljapoole, siis palume meiega meili teel - bosse@bramham.ee  ühendust võtta ja siis lepime transpordiviisis, -hinnas ja maksetingimustes eraldi kokku.