Transport ja maksmine

Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine.

Sinu ostukorv luuakse hetkest, mil oled klikkinud nupule “Lisa ostukorvi”.
Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida nuppu „Vormista ost“ ning seejärel pakub e-pood Sulle mitut võimalust: vormistada ost külalisena, registreerida ennast kliendiks (kui Sa seda veel teinud ei ole) või sisse logida. Järgmiseks täida etteantud väljad: "maksja andmed", "kohaletoimetamise andmed", "kohaletoimetamise viis", "makse info". Tellimus sooritatakse, vajutate tellimuse ülevaate lehel nupule „Esita tellimus“.

Tellimuse tasumisel saad kasutada makseviisina pangalinki, tasudes 100% tellimuse summast koheselt peale ostu vormistamist. Sind suunatakse automaatselt valitud pangalingi kaudu maksma. Enne „Esita tellimus“ nupule vajutamist on veel võimalik tellimust muuta.

Esitatud tellimust ei saa enam muuta pärast seda, kui oled tellimuse sooritanud ning Sulle on saadetud e-mailile tellimuse kinnitus koos tellimuse numbriga. Muudatuste tegemiseks pärast tellimuse esitamist palume pöörduda Bosse klienditeeninduse poole e-posti teel bosse@bramham.ee

Juhul, kui pangalingiga makstes tekib tõrge või sinu pangakonto on mõnes pangas, mille pangalinki meil hetkel veel ei ole, leiad e-kirjaga tulnud tellimuse kinnitusmeililt ka meie pangakonto numbri, kuhu ülekanne teha. Kui Sa miskipärast kinnitusmeili ei saa, anna meile kindlasti ostusoovist teada meilile bosse@bramham.ee ja me saadame Sulle pangaülekande jaoks tarvilikud rekvisiidid.

Ostu-müügileping (edaspidi Leping) loetakse sõlmituks, st tellimuse täitmist alustatakse juhul, kui oled tasunud 100% tellimuse kinnituse/ettemaksu arve järgi tasumisele kuuluvast summast Bramham Trade OÜ arvelduskontole, kui pole kokkulepitud teisiti.

Kohaletoimetamine

Bossest ostes on sul võimalus valida nelja erineva kohaletoimetamise viisi vahel. Lisaks pakume võimalust kaubale ise järele tulla Bosse Haabersti kauplusesse!
Kaubad toome Sinuni üldjuhul kolme tööpäeva jooksul. Kuid mõnikord (sõltuvalt transpordiviisist ja ka kaubast) võib see aega võtta kuni 7 tööpäeva. Kui soovid kaubale ise järele tulla, võid seda teha järgmisel päeval pärast tellimuse esitamist/maksmist.

Kui oled ERAISIK ja tellimuse summa on vähemalt 50.- EUR, on transport Eesti piires TASUTA. Kaubale ise Haabersti kauplusesse järgi tulles transporditasu ei ole.

Omniva kuller

Kulleriga saad paki tellida mugavalt endale koju või kontorisse. Valides ostu vormistamisel kohaletoimetamisviisiks "Omniva kuller", tuuakse tellitud kaup kohale märgitud aadressi välisukseni. Peale seda, kui Sinu tellimusega seotud kaubad on komplekteeritud, võtab kuller Sinuga ühendust ning lepib kokku täpse kauba kohaletoimetamise aja.

Paki kättesaamisel veenduge koheselt, et pakis olevad asjad on terved. Kui midagi on transpordi käigus katki läinud, võtke koheselt ühendust meie klienditoega!

DPD pakiautomaadid

DPD Pickup pakiautomaatidesse ja pakipoodidesse saad tellida kaupu kaaluga kuni 20 kg, maksimummõõtmed 37*44*61 cm. Kui pakk on jõudnud Pickup punkti, saab paki saaja teavituse SMS-sõnumi või e-kirja teel, mis sisaldab ka PIN-koodi. Pakk väljastatakse nii Pickup pakiautomaatides kui pakipoodides PIN-koodi alusel, pakipoes vajadusel ka isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) alusel. Pakki hoitakse Pickup punktis 7 kalendripäeva. Kolmandal hoiustamise päeval saadetakse saajale meeldetuletus ning seitsmendal päeval tagastatakse pakk saatjale.

Paki kättesaamisel veenduge koheselt, et pakis olevad asjad on terved. Kui midagi on transpordi käigus katki läinud, võtke koheselt ühendust meie klienditoega!

Omniva pakiautomaadid

Omniva pakiautomaati saad tellida kaupu, mille max kaal on 30 kg ja mille mõõdud ei ületa 41 cm x 38 cm 64 cm. Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Siis jääb sul üle vaid minna pakiautomaadi juurde ja sisestada saadud uksekood ning uks avaneb.

Paki kättesaamisel veenduge koheselt, et pakis olevad asjad on terved. Kui midagi on transpordi käigus katki läinud, võtke koheselt ühendust meie klienditoega!

SmartPosti pakiautomaadid

SmartPosti pakiautomaati saad tellida kaupu, millede kõikide külgede mõõdud jäävad alla 60 cm ja mille kaal jääb alla 25 kilo. Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Siis jääb Sul üle vaid minna pakiautomaadi juurde ja sisestada saadud uksekood ning uks avaneb.

Paki kättesaamisel veenduge koheselt, et pakis olevad asjad on terved. Kui midagi on transpordi käigus katki läinud, võtke koheselt ühendust meie klienditoega!

Tule kaubale ise järgi Haabersti Bosse e-poodi

Kaubale ise Haabersti Bossesse järgi tulles säästad transporditasu. Haabersti Bosse asub Tallinnas aadressil Haabersti 1. Kauba saate kätte, esitades oma tellimuse kinnituse. Kaubale võid järgi tulla järgmisel tööpäeval pärast tellimuse esitamist/maksmist. Palume kaubale järgi tulla nädala jooksul pärast tellimuse esitamist. Kui Te mingil põhjusel nii kiiresti ei jõua, siis andke sellest meile teada: bosse@bramham.ee 

Transport Eestist väljapoole

Kui soovid kaupu tellida Eestist väljapoole, siis palume meiega meili teel - bosse@bramham.ee  ühendust võtta ja siis lepime transpordiviisis, -hinnas ja maksetingimustes eraldi kokku. Hetkel transpordime kaupu vaid Euroopa Liidu liikmesriikidesse.